Choose your language

Wil je klant worden bij Othmar? Meld je dan eerst aan via ons aanmeldformulier en je krijgt direct van ons een gebruikersnaam en wachtwoord toegestuurd. Hiermee kun je inloggen op onze webshop, waar je ook meteen alle prijzen en leveringskosten voor jouw land kunt vinden. 

Hoe zien de vervolgstappen eruit?

  1. Vraag via het formulier een inlog aan.
  2. Je ontvangt dan van ons de inlog waarmee je bestellingen onder voorbehoud kan plaatsen.
  3. Een van onze mensen neemt contact met je op.
  4. Om zeker te zijn dat we kunnen leveren, doen we eerst een aantal controles (waaronder een kredietcheck).
  5. Je account wordt omgezet, zodat je direct kunt bestellen (zonder dat de bestelling nog onder voorbehoud is).

Veelgestelde vragen


Kan ik bestellen voordat de kredietcheck is gedaan?

Wil je na het inloggen direct een order plaatsen? Dat kan, maar deze is dan onder voorbehoud. De order wordt pas definitief nadat we een kredietcheck hebben gedaan. Houd er rekening mee dat een kredietcheck ongeveer twee werkdagen in beslag neemt. Is de kredietrating positief? Dan krijg je van ons een definitieve orderbevestiging via de mail en gaan we meteen voor je aan de slag! 


Wat is het minimale bestelvolume?

Othmar levert alleen volle kartons. Wil je het minimale bestelvolume weten van de producten van jouw keuze? Kijk dan voor meer informatie op onze webshop. 

De minimum franco huis bedragen zijn afhankelijk van de eindbestemming. Deze kun je vinden op onze webshop nadat je geregistreerd bent als gebruiker. In overleg kunnen goederen ook afgehaald worden. 

Meer informatie

Heb je nog vragen? Neem dan gerust contact op met de accountmanager van jouw land. Hij of zij helpt je graag verder. Mocht je vragen hebben met betrekking tot financiële zaken, neem dan contact op met onze financiële administratie: rob@othmar.nl of +31 541 288638.

word klant-0-0-0-0-1686917330